четвер, 10 листопада 2016 р.

Літературно-музична композиція "Лише слова не знають смерті"

Результат пошуку зображень за запитом "андрій скрябін"      
     Я не проста, але дуже відкрита людина. І мені це  не     заважає, а навіть допомагає в житті.


      Слово, мова є найціннішим скарбом кожного народу. Вона є невід’ємною частинкою рідного краю. Мова – це великий дар природи. У кожного народу – вона своя. ЇЇ багатство, краса, витонченість, мелодійність визнано Світом. Любов до рідного краю, до рідної мови – це і є патріотизм.У сучасних суспільно-політичних умовах патріотичне виховання молоді набуває пріоритетного значення. Тому саме цій темі бібліотекарі філії № 1 підготували і провели літературно-музичну композицію "Лише слова не знають смерті", яка присвячена Андрію Скрябіну–лідеру групи "Скрябін". Він є прикладом щирого українця і справжнього патріота,громадянина своєї держави. Для прихильників Андрій Кузьменко - співак, актор, письменник,продюсер.
       Усіх присутніх зачарувала пісня Галини Шенкури "Тернова рука", яку заспівала вчителька музики Шеремет Ірина Василівна. Ведучі розповіли про життя і творчі надбання Андрія, якою він був людиною, водночас простою і талановитою. Використовуючи відеоматеріали, переглянули відеокліпи до пісень Кузьменка: "Мама","Я і Україна","Місця щасливих людей","Кінець фільму".
     Наприкінці заходу презентувалися його книги з коротким описом:"Я,"Побєда і Берлін","Я,Паштєт і армія","Шонік і Шпіцберген","Моя дорога птаха.Мамина книжка".

    Андрій Кузьменко – людина з великої букви,яка ніколи  не спекулювала на патріотизмі і вважала, що патріотизм повинен писатися не тільки в піснях, а й в книгах. Він є прикладом для наслідування. Він буде завжди з нами і в піснях, і в книгах.



Немає коментарів:

Дописати коментар