середу, 4 жовтня 2017 р.

Місто моє, люблю я тебе"


     Результат пошуку зображень за запитом "місто кропивницький"
    
        У кожної людини в житті є щось таке сокровенне, найрідніше, без чого вона не може уявити свого життя. Це рідний батьківський край. Де вперше дитиною побачила світ, його красу і чарівність. Де зробила свої перші кроки. І він найдорожчий  за все на світі. Він єдиний, де ми почуваємо себе вдома, затишно і привітно. Де б людина не жила потім, а за своїм краєм тужить, болем озивається її душа. І все те, чого й не помічала раніше, стає ріднішим, ближчим і дорожчим. Тільки в рідному краю вона почуває себе захищеною, стійкою, впевненою,бо вона вдома.
      27вересня у бібліотеці-філії №1 проходив День краєзнавства «Місто моє, люблю я тебе», приурочений нашому рідному місту Кропивницькому, де говорили про його красу, велич і неповторність. Метою цього Дня були популяризація краєзнавчої літератури, поглиблення знань з історії та культури рідного міста.


      Бібліотекарі  знайомили   із найцікавішими  надходженнями краєзнавчої літератури всіх, хто завітав у цей день до бібліотеки. Інтелектуальні  ігри “Райони нашого міста” та «Театральна галерея», вікторина «Що? Де? Коли?»  знайомили користувачів з цікавими фактами історії  міста. Живий інтерес у відвідувачів  бібліотеки викликала стендова презентація «Путівник мого мікрорайону».  
     День краєзнавства - це  екскурс в історію нашого рідного краю, розповіді  про найбільш значимі події на нашій землі, про людей, які залишили добрий слід в історії нашого чудового міста.

Немає коментарів:

Дописати коментар