вівторок, 24 квітня 2018 р.

Здоров’я понад усе



Здоров’я понад усе

 

    



      7 квітня, щорічно відзначають Всесвітній день здоров'я, починаючи з 1950 року, саме тоді було засновано Всесвітню організацію охорони здоров'я в рамках ООН (ВООЗ). Мета святкування — підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров'я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища.

                                         

                                                           
      Напередодні Всесвітнього дня здоров’я, 6 квітня в бібліотеці-філії №1 відбувся День інформування “ Здоров'я понад усе”. Для широкого кола  користувачів бібліотеки проведено перегляди літератури  читального залу та абонементу  за темами: “Лікують не тільки ліками” та “Дбай про своє здоров’я”. Читачі на Дні інформування ознайомилися з матеріалами прес-огляду Парад порад”, що дало змогу їм отримати необхідну інформацію з лікування певних захворювань, їх профілактики, а також про здоровий спосіб життя. До уваги користувачів бібліотекарі запропонували перегляд відео-сюжету «14 фактів про здоров’я людини та стимул до здорового способу життя».  Також відвідувачі цього дня  отримали консультації щодо пошуку необхідної інформації в бібліотеці та інформаційно-пошукових системах.




     Згідно за даними вчених, здоров'я залежить від багатьох чинників: більше ніж на 50% воно обумовлено способом життя людини, близько 40% — соціальними й природними умовами життя, 10% становить спадковість. Геніальний лікар і філософ Давнього світу Гіппократ стверджував, що яка діяльність людини, такою вона і є, такі і її хвороби. Здоров’я може мати дуже дорогу ціну. І в основному це стосується спроб повернути його на своє місце. Ми бажаємо всім міцного здоров’я і  його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. Всім нам - бути здоровими і життєрадісними.



Немає коментарів:

Дописати коментар